Canada

17 mei 2007. Binnen niet al te lange tijd stap ik maar weer eens in het vliegtuig, deze keer is de bestemming Canada. Ik wil Vancouver, de Rocky Mountains en Vancouver Island verkennen en Moraine_lake misschien vertel ik je wel iets over de mysterieuze Mr.X waar ik sinds verleden jaar mee mail en die mij uitnodigde om deze kant van Canada eens te komen bekijken. Na het bestuderen van de diverse reisgidsen over Canada, kreeg ik al gauw de smaak te pakken en boekte begin maart een vlucht voor 13 juni a.s. Het hoogseizoen begint in juni tot en met september/oktober, accommodatie en tours moet je tijdig boeken, anders sta je er naast. Maar gelukkig is daar Mr.X die zo zijn contacten heeft en heel attent en behulpzaam is met het plannen van deze vakantie. Heel spannend om 2 maanden naar West Canada te gaan, de schitterende natuur en bovendien “DE ONTMOETING” met ……………….

Categorieën: Canada, Landen | Tags: | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.